جلسة رقم - 02-2025 (غير عادي)

التاريخ: 18/02/2025

02/03/2025 - معدلة

حضرة السيد محمد زوري المحترم، رئيس المجلس المحلي

حضرة السيد علي حاج المحترم، نائب قائم بأعمال رئيس المجلس المحلي

حضرة د. وليد عبد الغني المحترم، نائب رئيس المجلس

حضرة السيد بهاء سعيد المحترم، نائب رئيس المجلس

حضرة السيد جمعه مصري المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة السيد عبد الوهاب عباس المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة السيد وليد سعيد المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة السيد محمد سعيد المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة السيد عمر اسماعيل المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة السيد منير مطر المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة السيد مخلص قيس المحترم، عضو المجلس المحلي

حضرة المحامي صموئيل دكور المحترم، المستشار القضائي للمجلس المحلي

حضرة المحامي حسني مطر المحترم، مراقب المجلس المحلي

حضرة السيد عبد الكريم فطوم المحترم، محاسب المجلس المحلي

حضرة السيد عزيز مناع المحترم، مهندس المجلس

 

تحية، احتراما وبعد،

الموضوع: دعــوة لجلسة المجلس رقم 02/2025 غير عادية.

 

ادعو حضرتكم بهذا لحضور جلسة المجلس رقم 02/2025 (غير عادية) وذلك يوم الأربعاء الموافق 12/03/2025 الساعة 19:00 (السابعة مساء) في قاعة المجلس المحلي.

بنود البحث:

  1. תכנית מס' 260-1417575  החלפת שטחים – נחף כפר הישן וגוש 19129 חלקות החלקן 1-2. לבירורים לפנות למחלקת ההנדסה.
  2. תכנית מס' 260-1414770 התכנית מבקשת אחוזי בנייה מעל ממה שמאושר בתקנון. גוש 21232 חלקה 121. לבירורים לפנות למחלקת ההנדסה.
  3. תכנית מס' 260-1285030 גוש 19134 חלקות 17+18 תכנית  איחוד  וחלוקה ללא  הסכמה. 
  4. תקציב בלתי רגיל לפיתוח שימומן מקרנות הרשות או מהלוואות פיתוח ע"ס 6 מיליון ₪.
  5. הגדלת תב"ר בי"ס יסודי ד' בסך של 1,464,265 ש"ח תשתיות היקפיות - משרד חינוך..
  6. הגדלת תב"ר מרכז מחוננים בסך של  1,416,821 ש"ח תשתיות היקפיות - משרד חינוך..
  7. אישור הלוואת פרישה מבנק מרכנתיל ע"ס חצי מיליון ש"ח למימון עלויות פרישה במסגרת קול קורא ..
  8. אישור תב"ר דמי הקמה למוסדות המועצה ע"ס 3 מ' ₪ {מקור המימון: קרן תאגוד מי הגליל בע"מ}
  9. אישור העברת כספי סיוע ליישובי הצפון 2024 ע"ס: 5,450,509 ₪ לקרן בלתי ייעודית .

 

לכל בירור יש לפנות למנהל/בעל התפקיד במחלקה הרלוונטית, בענייני תקציב יש לפנות לגזבר המועצה.

דוגמאת חתימות (6) حضوركم هام وضروري.

مع فائق الاحترام

جمال عمر فطوم

مدير عام/سكرتير المجلس

פרוטוקול ישיבת המליאה מס' 02/2025 לא מן המניין

מיום רביעי 12/03/2025 שעה 19:00 באולם הישיבות

נוכחים:

  • מר מוחמד זורי, ראש המועצה.
  • דר. וליד עבדאלג'ני, סגן ראש המועצה
  • מר מוכלס קיס, חבר המועצה
  • מר בהאא סעיד, סגן ראש המועצה
  • מר עבדאלוהאב עבאס, חבר המועצה
  • מר וליד סעיד, חבר המועצה
  • מר ג'ומעה מסרי, חבר המועצה
  • מר עלי חאג', סגן מ"מ ראש המועצה
  • מר עומר אסמאעיל, חבר המועצה
  • מר מוניר מטר, חבר המועצה
  • מר מוחמד סעיד, חבר המועצה

השתתפו:

  • מר ג'מאל פטום, מנכ"ל/מזכיר המועצה
  • עו"ד סמואל דכואר, היועץ המשפטי
  • עו"ד חוסני מטר, מבקר פנים
  • רו"ח יוסף עבדו, רו"ח חיצוני
  • רו"ח אוסאמה דהאמשה , ממשרד יוסף עבדו
  • אינג' עזיז מנאע, מהנדס המועצה
  • מר חסן מסרי, מח' הנהלת חשבונות

 

נכחו בישיבה מספר תושבים בעלי עניין.

 

(ההקלטה של הישיבה מפורסמת באתר המועצה nahef.muni.il. בפרוטוקול נכתבו עיקרי הדברים, ולא תמליל, הפרוטוקול נכתב בשפה העברית בכדי לשלוח אותו למוסדות הרלוונטיים לשם יישום ההחלטות במקום להתחיל לתרגם מערבית לעברית, נעשו גם תיקוני שפה וניסוח חוקי להחלטות).

 

נושאי הדיון:

 

  1. תכנית מס' 260-1417575  החלפת שטחים – נחף כפר הישן וגוש 19129 חלקות החלקן 1-2. לבירורים לפנות למחלקת ההנדסה.
  2. תכנית מס' 260-1414770 התכנית מבקשת אחוזי בנייה מעל ממה שמאושר בתקנון. גוש 21232 חלקה 121. לבירורים לפנות למחלקת ההנדסה.
  3. תכנית מס' 260-1285030 גוש 19134 חלקות 17+18 תכנית  איחוד  וחלוקה ללא  הסכמה
  4. תקציב בלתי רגיל לפיתוח שימומן מקרנות הרשות או מהלוואות פיתוח ע"ס 6 מיליון ₪.
  5. הגדלת תב"ר בי"ס יסודי ד' בסך של 1,464,265 ש"ח תשתיות היקפיות - משרד חינוך.
  6. הגדלת תב"ר מרכז מחוננים בסך של  1,416,821 ש"ח תשתיות היקפיות - משרד חינוך.
  7. אישור הלוואת פרישה מבנק מרכנתיל ע"ס חצי מיליון ש"ח למימון עלויות פרישה במסגרת קול קורא .
  8. אישור תב"ר דמי הקמה למוסדות המועצה ע"ס 3 מ' ₪ {מקור המימון: קרן תאגוד מי הגליל בע"מ}.
  9. אישור העברת כספי סיוע ליישובי הצפון 2024 ע"ס: 5,450,509 ₪ לקרן בלתי ייעודית .

סעיפים שהוספו בתחילת הישיבה:

  1. אישור תכנית מס' 260-1443654 – איחוד שני מגרשים ושינוי זכויות והוראות בנייה  – תאיר עבאס.
  2. אישור תכנית מס' 260-1442813 – שינוי זכויות והוראות בנייה – נמר אסמאעיל.
  3. אישור תכנית מס' 260-1324144 – הרחבה לתכנית המאושרת מס' 260-0356808. אחמד גמאל עבדאלגני.

 

 

מוחמד זורי:

(ברך הנמצאים לרגל חודש הרמדאן ואחל להם צום קל).

מבקש לאשר הוספת הסעיפים לסדר היום של הישיבה:

 

החלטה:

חברי המועצה הנוכחים מאשרים הוספת הסעיפים לסדר היום של הישיבה.

 

סעיף מס' 1:

תכנית מס' 260-1417575  החלפת שטחים – נחף כפר הישן וגוש 19129 חלקות החלקן 1-2. לבירורים לפנות למחלקת ההנדסה.

 

עזיז מנאע:

תוכנית בכפר הישן (שכונת המסגד הישן) שטחים ירוקים עולים על בתי מגורים או רחובות, יש אנשים שכבר גרים שם ולא יכולים להוציא היתר בנייה. המבנים הם מלפני קום המדינה. גם יש אחרים שקנו שטחים/מבנים. מטרת התוכנית הזזת השטח הירוק מהבתים ולהתאימו למצב הקיים - כבישים הקיימים יסומנו כרחובות ושיהיה דרך גישה לכל הבתים הקיימים. העברת הייעוד לחלקה צפונית לבית הקשיש שם יש חניה קיימת וכל השכונה משתמשים בה. נהפוך אותה לחניון ציבורי לכל השכונה. החלפת שטח ציבורי בשטח ציבורי.

מוכלס קיס:

שאלתי, החניון יהיה בניין חניון רב קומתי או יישאר איך שהוא קיים היום. החניון ליד בית הקשיש לא מספיק צריך לעשות פתרון לחניה, אפשר לבנות חניון רב קומתי.

עזיז מנאע:

הייעוד המוצע יהיה חניון ולא ירוק. השטח הירוק גם נמצא על חלק מהמסגד, בתים פרטיים ...

מוחמד זורי:

התוכנית המאושרת היא מאז קום המועצה ב- 1968 ואושרה בשנת 1984. והאנשים שם לא התנגדו. אנחנו כרשות מקומית מחויבים למצוא פתרונות לתושבים, התוכנית המאושרת לא לקחה בחשבון שיש בתים ואנשים גרים בפועל והיום צריך למצוא להם פתרון.

עומר אסמאעיל:

מה מעמד החלקה שרוצים ליעדה לחניון. אם אדמת מינהל, האם תעשו טבלת איזון? מי ישלם ההפרש בתשלומי האיזון?, האם יש הסכמה של רמ"י בעניין ויתור על תשלומי איזון?. האם הדבר נבדק לעומק ונבדקו חלופות?. עניין תשלומי האיזון האם נבדק הדבר עם רמ"י.

מוכלס קייס:

אני מתנגד.

 

  החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים והצגת מהנדס המועצה לתכנית ומסמכיה, 10 חברי מועצה מאשרים ייזום התכנית המפורטת מס' 260-1417575 בגוש הכפר הישן וגוש 19129 חלקות 1-2 החלפת שטחים בהתאם למסומן בתכנית. חבר המועצה מוכלס קייס מתנגד.
  • בעלי החלקות יחתמו על כתב שיפוי במחלקת ההנדסה כפי שמקובל ונהוג בתוכניות דומות. 
  • בעלי העניין יישאו בכל העלויות הקשורות לתוכנית עד לאישורה לרבות שכ"ט מתכננים ויועצים ושיפוי המועצה במידה ומישהו יגיש תביעה נגד המועצה בעניין הגשת התכנית.

 

סעיף מס' 2:

תכנית מס' 260-1414770 התכנית מבקשת אחוזי בנייה מעל ממה שמאושר בתקנון. גוש 21232 (גוש חדש) חלקה 121. לבירורים לפנות למחלקת ההנדסה

עזיז מנאע:

יש בניין קיים ובתוכנית המוצעת מבקשים אחוזי בנייה מעל ממה שמאושר בתקנון, המלצתי לאשר את התכנית על מנת להכשיר מבנה קיים והוספת יחידות דיור בתנאי עמידה בתנאי הוועדה. הכשרת הבנין הקיים ובנית עוד קומה, אין שינוי בקו בניין.

החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים והצגת  מהנדס המועצה לתכנית ומסמכיה חברי המועצה מאשרים ייזום התכנית המפורטת מס' 260-1414770 בגוש 21232 חלקה 121 העלאת אחוזי הבנייה מעל ממה שמאושר בתקנון.
  • בעלי החלקה יחתמו על כתב שיפוי במחלקת ההנדסה כפי שמקובל ונהוג בתוכניות דומות. 
  • בעלי העניין יישאו בכל העלויות הקשורות לתוכנית עד לאישורה לרבות שכ"ט מתכננים ויועצים ושיפוי המועצה במידה ומישהו יגיש תביעה נגד המועצה בעניין הגשת התכנית.

 

סעיף מס' 3:

תכנית מס' 260-1285030 גוש 19134 חלקות 17+18 תכנית  איחוד  וחלוקה ללא  הסכמה

 

עזיז מנאע:

מדובר בתכנית איחוד וחלוקה לחלקות 17+18 בגוש 19134, חלקה מס' 17 בבעלות פרטית בשטח של 687 מ"ר, ע"ש מר מחמוד עבדאלג'ני המייצג שלו דר. סוהיל עבדאלג'ני אחיו של בעל הזכות בנכס. חלקה 18 בבעלות רשות הפיתוח שטח החלקה 769 מ"ר. שתי החלקות צרות וארוכות כך שלא ניתן לנצל או לתכנן מבנה אופטימאלי בשתי החלקות. שתי החלקות עם רוחב מאוד צר בתחום קו הבניין 5.6 מ' ו- 7.6 מ' שזה רוחב מאוד בעייתי לתכנון והקמת מבנה או ניצול מיטבי לשטח. בתכנית המוצעת ניתן לראות כי החלוקה החדשה תאפשר בנייה והקמת מבנים ללא הגבלות בקווי הבניין. המלצתי, מאחר והחלוקה נותנת מענה תכנוני לשתי החלקות ממליץ לאשר את התכנית במליאת המועצה, צורפו נוסחי טאבו והתכנית המוצעת.

 

החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים והצגת  מהנדס המועצה לתכנית ומסמכיה חברי המועצה מאשרים ייזום  התכנית המפורטת מס' 260-1285030  בגוש 19134 חלקות 17+18 תכנית איחוד וחלוקה ללא הסכמה.
  • בעלי החלקה יחתמו על כתב שיפוי במחלקת ההנדסה כפי שמקובל ונהוג בתוכניות דומות.
  • בעלי העניין יישאו בכל העלויות הקשורות לתוכנית עד לאישורה לרבות שכ"ט מתכננים ויועצים ושיפוי המועצה במידה ומישהו יגיש תביעה נגד המועצה בעניין הגשת התכנית.

 

סעיף מס'  4:

תקציב בלתי רגיל לפיתוח שימומן מקרנות הרשות או מהלוואות פיתוח ע"ס 6 מיליון ₪.

הערה: הגזבר שלח בדוא"ל =

[מצורף שתי הצעות להלוואות פיתוח ע"ס 6 מ' ₪ מבנק לאומי ומבנק מרכנתיל, שתי ההצעות צמודות לריבית הפריים וזהות מבחינת התנאים. ממליץ בפני המליאה לאשר קבלת 50% מסכום ההלוואה שתאושר ע"י משרד הפנים מכל בנק {לאומי ומרכנתיל}]

 

 

מוחמד זורי:

קבלנו סכום של כ- 5.5 מ' ₪ מענק סיוע ליישובי הצפון, הייעוד שלו בעיקר איזון תקציב. אבל צריכים תקציבים לפיתוח כבישים ותשתיות, את כספי המענק נפקיד לקרן. בכדי לבצע עבודות הפיתוח של כבישים פריצות ושיקום תשתיות נקבל הלוואה או להעביר מהקרנות של המועצה לפתוח ונבצע בהם עבודות, יתכן שנגיש להלוואה אבל יכול להיות שלא נזדקק לכך.

וליד סעיד:

בבדיקה בתקציב של הרשות המועצה משלמת בשנה כ- 2 מ' ₪ הלוואות וריביות, אם רוצים להוסיף עוד זה יעמיס על התקציב.

מוחמד זורי:

זו לא תהיה בעיה, יש לנו כסף בקרן, המענק בעיקרון הייעוד שלו לאזן את תקציב 2025 אבל התקציב יהיה מאוזן ואנחנו רוצים לנצל את הכסף מהקרן או ההלוואה.

יוסף עבדו:

המועצה משלמת החזר מלוות לכל ההלוואות, יש לנו החזר בתקציב כ- 2 מ' ₪, הלוואות מסך של 128 מ' ₪ נחשב באחוזים מאוד מאוד נמוכים מהמקובל בשלטון המקומי. המועצה במצב כספי טוב מאוד מאוזנים וגם אין לנו גרעון מצטבר ונוכל להשיג הלוואות היום בפחות מפריים, החזר ההלוואות מוחזר במענק, כ- 65% ממענק האיזון כולל החזר הלוואות שהרשות משלמת. לקחת הלוואות זה לא דבר רע לדברים שרוצים לעשות. מה גם שעומס המלוות של הרשות כ- 10 מ' ₪.

וליד סעיד:

האם ההנדסה יגישו תוכנים עם מכרזים ושיהיה הביצוע חוקי.

 

החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה והסבר ראש המועצה על מטרת התקציב הבלתי רגיל, חברי המליאה מאשרים התקציב הבלתי רגיל לפיתוח אשר ימומן מקרנות הרשות או מהלוואות פיתוח ע"ס 6 מיליון.
  • גזבר המועצה יבדוק מקורות המימון בהתאם לסעיפים התקציבים והיתרות בקרנות הפיתוח לחילופין קבלת הלוואה מבנק מרכנתיל ובנק לאומי בהתאם לבדיקת הגזבר.
  • המליאה מאשרת קבלת הלוואה בעת הצורך הן מבנק לאומי והן מבנק מרכנתיל 50% מכל בנק בהתאם להצעות שנתקבלו והמלצת הגזבר לעיל.

 

סעיף מס' 5:

הגדלת תב"ר בי"ס יסודי ד' בסך של 1,464,265 ש"ח תשתיות היקפיות - משרד חינוך

עומר אסמאעיל:

האם הבסיס ותקציב תשתיות היקפיות מספיק ומכסה המכרז. רוצים שתציגו בפנינו את התב"ר והתקציב שנתקבל מול תוצאות המכרז. כמה קבלנו, מה מכסה והאם יש גרעון או אין גרעון.

עזיז מנאע:

בשני הפרויקטים הזכיין הוא החברה למשק וכלכלה (משכ"ל) ולפי החישובים זה מה היה חסר.

החלטה:

לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים, חברי המליאה מאשרים הגדלת תב"ר בי"ס יסודי ד' בסך של 1,464,265 ₪ עבור תשתיות היקפיות.

 

 

 

סעיף מס' 6:

הגדלת תב"ר מרכז מחוננים בסך של  1,416,821 ש"ח תשתיות היקפיות - משרד חינוך

 

החלטה:

לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים, חברי המליאה מאשרים הגדלת תב"ר מרכז מחוננים  בסך של 1,416,821 ₪ עבור תשתיות היקפיות.

 

סעיף מס' 7:

אישור הלוואת פרישה מבנק מרכנתיל ע"ס חצי מיליון ש"ח למימון עלויות פרישה במסגרת קול קורא.

עומר אסמאעיל:

מציע לא לדון בסעיף זה בישיבה הזאת ולהוריד אותו מהדיון. רוצים לדעת נתונים. כמה עלויות הפרישה.

יוסף עבדו:

עלויות הפרישה כ – 700,000 ₪.

עומר אסמאעיל:

העלות מתוקצבת בתקציב הרגיל בסעיף השכר.

יוסף עבדו:

היה קול קורא שיצא בעניין עידוד פרישה, תנאים מיוחדים לאנשים מיוחדים נותן להם תנאים וזכויות לעידוד פרישה ולזה אין כיסוי תקציבי כי זה תוספתי ולא פרישה רגילה. בתקציב 2025 מממנו כ- 650,000 ₪ שהם הפרישה הרגילה של כל שנה אבל התוספת שצריכה להיות בהתאם לקול קורא צריכים מקור תקציבי להם. ההלוואה למימון הפורשים לפי הקול קורא וכבר לא קיימים במערכת - פרשו.

 

החלטה:

לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים ושמיעת ההסבר של רו"ח החיצוני של המועצה, חברי המליאה מאשרים קבלת הלוואת פרישה ע"ס 0.5 מ' ₪ (חצי מיליון ₪)  למימון עלויות פרישה במסגרת קול קורא של משרד הפנים לעידוד פרישה.

 

סעיף מס' 8:

אישור תב"ר דמי הקמה למוסדות המועצה ע"ס 3 מ' ₪ {מקור המימון: קרן תאגוד מי הגליל בע"מ}

יוסף עבדו:

תאגיד המים והביוב לכל מוסד שמקימים במועצה מאז קום התאגיד ועד היום מחייב אותנו בדמי הקמה, יש תנאים מיוחדים לרשויות המקומיות, יש תעריף ברור מוכתב מהמדינה ומרשות המים למה מחייבים. המועצה הקימה הרבה פרויקטים במשך השנים וממשיכים להקים והתאגיד מחייב עבורם. אבל מצד שני יש לנו הלוואת בעלים בתאגיד המים, באמצעות הלוואת הבעלים מחזירים לנו ואנו נממן דמי ההקמה, מנצלים הכספים שיש לנו בתאגיד. הלוואת הבעלים של הרשות בתאגיד קבלנו מהם  5 מ' ₪ ונשאר לנו כ- 5 מ' ₪ בערך. ההקמה בעתיד תמשיך.

 

החלטה:

לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים ושמיעת הסבר הרו"ח החיצוני, חברי המליאה מאשרים תב"ר דמי הקמה למוסדות המועצה ע"ס 3 מ' ₪ {מקור המימון: קרן תאגוד מי הגליל בע"מ}.

 

סעיף מס' 9:

אישור העברת כספי סיוע ליישובי הצפון 2024 ע"ס: 5,450,509 ₪ לקרן בלתי ייעודית

 

מוחמד זורי:

נחף קבלה מענק כ- 5.5 מ' ₪ סיוע ליישבי הצפון, אני רוצה לייעדם לעבודות בכבישים אבל יש לנו חסם שאסור להשתמש בכסף הזה, זה צריך להיות בטחון לאיזון התקציב. אנחנו נהיה מאוזנים ובכדי שנוכל לעבוד רוצים להפקיד את הכסף בקרן פיתוח של המועצה, ולקחת מהקרן כדי שנוכל לבצע עבודות.

החלטה:

לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים, חברי המליאה מאשרים העברת כספי סיוע ליישובי הצפון 2024 ע"ס: 5,450,509 ₪ לקרן בלתי ייעודית.

המועצה תפעל בכספי הקרן עפ"י הנחיות משרד הפנים שקיבלנו מיום 02/12/2024.

 

סעיפים שהוספו:

סעיף מס' 10:

אישור תכנית מס' 260-1443654 – איחוד שני מגרשים ושינוי זכויות והוראות בנייה  – תאיר עבאס.

 

עזיז מנאע:

היו הקלות לתוכניות בנייה והיום ההקלות בוטלו ובכדי שיוכלו לשנות בקו הבניין או תוספת קומות מעל למותר בסביבה צריך אישור המועצה. התיקון יהיה באמצעות תכנית מפורטת, כל אחד שרוצה הקלה מעל 7% בקו הבניין או תוספת בנייה מעל 6% מחייב הגשת תוכנית מפורטת. החל מ- 01/01/2025 ההקלות בוטלו ומחייב הגשת תוכנית מפורטת לשינוי המבוקש, הסמכות היא של הוועדה המקומית. היום יכולים להגדיל מס' יחידות הדיור לדונם, היה עד 4 יחידות היום אפשר עד 12 יחידות ועד 6 קומות ותוספת 90% חניון תת קרקעי וזה מה שהאנשים רוצים, ורוצים לנצל ובכך לא משלמים היטל השבחה. כל מגרש המיועד לבנייה וריק יכול להגיש תוכנית לתוספת אחוזי בנייה.

הבקשה לפנינו לאחד שני מגרשים ושינוי זכויות והוראות בנייה. להוסיף חניון תת קרקעי, הגדלת אחוזי בנייה והוספת יחידות דיור ומס' קומות.....

 

החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים והצגת  מהנדס המועצה לתכנית ומטרתה, חברי המועצה מאשרים ייזום  התכנית המפורטת מס' 260-1443654  בגוש 19137 חלקי חלקות 90-91, 95-96  תכנית של איחוד שני מגרשים ושינוי זכויות והוראות בנייה.
  • בעלי החלקה/מגרשים יחתמו על כתב שיפוי במחלקת ההנדסה כפי שמקובל ונהוג בתוכניות דומות. 
  • בעלי העניין יישאו בכל העלויות הקשורות לתוכנית עד לאישורה לרבות שכ"ט מתכננים ויועצים ושיפוי המועצה במידה ומישהו יגיש תביעה נגד המועצה בעניין הגשת התכנית.

 

סעיף מס' 11:

אישור תכנית מס' 260-1442813 – שינוי זכויות והוראות בנייה – נמר אסמאעיל.

 

לראות ההסבר בסעיף 10 לעיל.

החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים והצגת  מהנדס המועצה לתכנית ומטרתה חברי המועצה מאשרים ייזום  התכנית המפורטת מס' 260-1442813   בגוש 19143 חלקי חלקות 57-56  תכנית של שינוי זכויות והוראות בנייה.
  • בעלי החלקה יחתמו על כתב שיפוי במחלקת ההנדסה כפי שמקובל ונהוג בתוכניות דומות. 
  • בעלי העניין יישאו בכל העלויות הקשורות לתוכנית עד לאישורה לרבות שכ"ט מתכננים ויועצים ושיפוי המועצה במידה ומישהו יגיש תביעה נגד המועצה בעניין הגשת התכנית.

 

סעיף מס' 12:

אישור תכנית מס' 260-1324144 – הרחבה לתכנית המאושרת מס' 260-0356808. (אחמד עבדאלג'ני גוש 19136)

 

מוחמד זורי:

אחמד גמאל עבדאלג'ני התחיל לבנות ללא היתר ויש לו צו הריסה, רוצה להגיש תוכנית מפורטת נקודתית בכדי לקדם עניין הבנייה שלו ולבטל צו ההריסה.

 

החלטה:

  • לאחר דיון בין חברי המליאה הנוכחים והצגת  מהנדס המועצה לתכנית ומסמכיה חברי המועצה מאשרים ייזום  התכנית המפורטת מס' 260-1324144   בגוש 19136-19137 הרחבה לתכנית מאושרת מס' 260-0356808.
  • בעלי החלקות יחתמו על כתב שיפוי במחלקת ההנדסה כפי שמקובל ונהוג בתוכניות דומות.
  • בעלי העניין יישאו בכל העלויות הקשורות לתוכנית עד לאישורה לרבות שכ"ט מתכננים ויועצים ושיפוי המועצה במידה ומישהו יגיש תביעה נגד המועצה בעניין הגשת התכנית.

 

 

רשם: ג'מאל פטום, מזכיר המועצה

 

(ההקלטה של הישיבה מפורסמת באתר המועצה nahef.muni.il. בפרוטוקול נכתבו עיקרי הדברים, ולא תמליל, הפרוטוקול נכתב בשפה העברית בכדי לשלוח אותו למוסדות הרלוונטיים לשם יישום ההחלטות במקום להתחיל לתרגם מערבית לעברית, נעשו גם תיקוני שפה וניסוח חוקי להחלטות).

 

 

 

מוחמד זורי

ראש המועצה

 

ג'מאל פטום

מנכ"ל/מזכיר המועצה

 

 

 

 

 

פרוטוקול - 02-2025 (לא מן המניין)