اليكم جميع البيانات المتعلقة في القسم، من طرق التواصل، تقارير، منشورات والمزيد...
عن القسم
التواصل
نماذج
تقارير
منشورات
عن القسم
רו"ח עבד פטום – גזבר המועצה
מר חסן מסרי – מנהל חשבונות
גב' ספיה קשקוש – עובדת מחלקת חשבונות
מר עבדאלחלים סרחאן – קניין המועצה.
מר חאלד עבאס – חשב השכר.
מר אחמד סרחאן- מח' גבייה
גב' סואר עבדאלג'ני – קופאית .
גזברות המועצה אחראית על הניהול הכספי והתקציבי של המועצה. הגזברות נותנת שירות לכל עובדי המועצה על כל מחלקותיה, בכל הנושאים התקציביים והכספיים וכן נותנת שירות ומענה לכל הספקים, קבלנים ונותני שירותים למועצה. הגזברות אחראית על תקציב המועצה, הכנתו וניהולו בנוסף, הגזברות בקשר רציף עם כל משרדי הממשלה בנושא תקצוב לפעילות שוטפת ומימון פרויקטים וכן באחריותה ניהול חשבונות הבנקים של המועצה.
גזבר המועצה ממונה על מחלקת הנהלת חשבונות, מחלקת הגביה, מדור רכש ואספקה ומדור שכר.
תחומי אחריות:
קווי אשראי- בנקים: טיפול ומעקב יומיומי בכל הבנקים עפ"י האשראי המאושר, פירעון המחאות. מעקב אחר המחאות דחויות, טיפול בקבלת הלוואות מול משרד הפנים והבנק המממן את ההלוואה.
תזרים מזומנים: הבנת תזרים מזומנים על בסיס יומי, המאפשר ביצוע תשלומים בהתאם, כמו כן, הכנות תזרים מזומנים חודשי עפ"י נתוני הכנסות, הוצאות, פירעון הלוואות ונתוני גבייה- נתונים אלה מאפשרים בדיקה והכנת תרחישים כספיים מבעוד מועד.
תשלומי ספקים: טיפול בפקודות זיכוי, הוצאת תשלומים עפ"י תנאי תשלום ועפ"י אפשרויות תזרים המזומנים, מענה לכל פנייה של ספק בעניין תשלום.
מעקב תב"רים (תקציבים בלתי רגילים): שיתוף פעולה עם כל המחלקות הרלוונטיות החל מהוצאת בקשות למענקי פיתוח ועד למימוש המענק, מעקב אחר ביצוע והתקדמות עבודות בכל הפרויקטים, כמו כן, הגשת חשבונות למשרדי ממשלה ולגופים המממנים לקבלת הכספים בהתאם.
קרנות השתלמות וקופות גמלועוד: ניהול התשלומים ומעקב אחר כל הקרנות וקופות הגמל של העובדים.
הכנת משכורות – חשב השכר: הכנת שכר העובדים והפנסיונרים על כל המשתמע בכך.
מאזנים ודוחות תקציביים: הכנת מאזנים, דוחות תקציביים: רבעוניים ושנתיים ועוד.
הנהלת החשבונות:
מחלקת הנהלת חשבונות אחראית לניהול ספרי החשבונות של המועצה, ניהול כספי ובקרה ע"פ חוק. המחלקה היא חלק מאגף הגזברות ברשות, ונמנית עם אותן מחלקות הנותנות בעיקר שירותי פנים, עזרה ותמיכה למחלקות המועצה הנותנת שירות ישיר לתושב.
תפקיד המחלקה:
ניהול ספרי החשבונות של המועצה ע"פ חוק.
ניהול התקציב הרגיל.
ניהול התקציב הבלתי רגיל.
ניהול הלוואות הרשות.
הכנת דוחות (רבעוניים ומאזנים שנתיים)
קשר עם ספקים ונותני שירות.
ריכוז כל החוזים וההסכמים בין המועצה לנותני השירות.
רכש ואספקה:
אחראי לביצוע מדיניות הרשות בהתאם לתוכניות עבודה של יחידות המועצה.
בדיקת צרכי רכש לפי דרישת המחלקות.
החלטה על עריכת מכרזים, הצעות מחיר בתיאום עם המחלקה המשפטית.
ניהול מו"מ עם ספקים ויצרנים.
קבלת החלטות על רכישות וגם על ביטולן.
מעקב ובקרה אחר קבלת הטובין.
מעקב ובקרה אחר אספקת הטובין ליחידות ולמוסדות הרשות, בתיאום עם מחלקות המועצה .
הכנת טפסי עבודה וטיפול בהטמעתם וביישומם ברכש.
פיקוח על הזמנות הטובין.
פיקוח על העברת חשבוניות לתשלום לספקים.
ניהול רכש ואספקה.
ניהול התקשרות – טלפונית, מרכזיות, נייחים, ניידים.
הזמנות והחלפת ריהוט כללי בכל מוסדות המועצה.
רישום וניהול האינוונטר של הרשות המקומית.
ביקורת ובקרה על מחסני המועצה.
מחלקת הגבייה והקופה:
ימים א + ה משעה 08:00 עד 13:00 משעה 15:00 עד 18:00
ימים ב,ד,ה משעה 08:00 עד 15:30
טלפונים: 04-6247961 פקס: 04-6247959
המחלקה אחראית על כל ההכנסות העצמיות של המועצה כתוצאה מחיוב התושבים ובעלי הנכסים במסים ובאגרות שונות.
חיוב וגביית המיסים והאגרות ובעיקר מסי הארנונה מבעלי הנכסים בישוב.
איסוף מידע שוטף לגבי זהות בעלי ומחזיקי הנכסים, כתובתם למשלוח החיובים, שטחי הנכסים והשימוש הנעשה בהם, אסמכתאות המוכיחות זכאות לקבלת הנחות בארנונה וכל נתון אחר שיש לו השפעה על החיוב ו/או הגבייה .
משלוח חיובים דו – חודשיים ושנתיים לבעלי הנכסים לחיובי הארנונה ואחרים.
ביצוע אכיפת גבייה.
טיפול בבקשות להנחות ומחיקת חובות מול ועדת ההנחות, ומשרדי ממשלה.
טיפול בעררים שמוגשים ע"י המחויבים מול מנהל הארנונה וועדת הערר.